Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/marketing/domains/telefonievergelijker.nl/public_html/includes/php/functions.php on line 3

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/marketing/domains/telefonievergelijker.nl/public_html/includes/php/functions.php:3) in /home/marketing/domains/telefonievergelijker.nl/public_html/includes/php/inc_header.php on line 233

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/marketing/domains/telefonievergelijker.nl/public_html/includes/php/functions.php:3) in /home/marketing/domains/telefonievergelijker.nl/public_html/includes/php/inc_header.php on line 252
Tele2 Review: Tele2 Is Er Niet Voor Haar Klanten

Kosteloos overstappen

Kies uw pakket naar keuze en
wij verzorgen gratis uw overstap.

Vragen? Bel 0900 – 2626624

Telefonisch advies en direct bestellen
maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:30 (20cpm)
Navigatie: Home Tele2

Tele2 Is Er Niet Voor Haar Klanten: Review over Tele2

Overal:
Snelheid:
Betrouwbaarheid:
Prijs/Kwaliteit:
Installatie:
Klantenserive:

Tele2 Is Er Niet Voor Haar Klanten


Mans Scholten heeft voor de provider Tele2
een review geschreven op: 13.03.2011 13:58

Algemene Opmerkingen:
In het kort:
Het 20Mb Internet+Bellen abonnement van Tele2 is een redelijk product voor een redelijke prijs (niet de goedkoopste, maar ook zeker niet het beste (ik heb ).
Tele2 is echter een bedrijf dat er niet op uit is om klanten te bedienen, maar om over de rug van haar klanten koste wat kost geld te verdienen.
Voor mij nσσit meer een Tele2 product. Hieronder de toelichting.

Sinds 1 december 2010 ben ik verhuisd naar een nieuw adres, en sindsdien betaal ik voor het 20Mb Internet + Bellen abonnement van Tele2. Omdat in het nieuwe huis geen telefoonlijn zichtbaar bleek te zijn (deze zat onder een vaste houten vloer), moest er een nieuwe ISRA punt worden aangelegd. Vol goede moed Tele2 gebeld met het probleem. Tele2 raadde eerst een monteur (van een gelieerd bedrijf) voor E69,95 aan, maar gaf al snel toe dat deze geen ISRA punt kan aanleggen. Slecht advies, want dit zou dus nutteloos geweest zijn... Vervolgens werd ik doorverwezen naar de KPN, omdat die de telefoonlijn vroeger ooit heeft neergelegd (of eigenlijk de PTT). Omdat ik geen klant ben van de KPN, maar van Tele2 (die overigens een dochteronderneming is van KPN), kon de KPN me niet helpen. Ik werd doorverwezen naar de website 'www.aansluitingen.nl' waar je een geheel nieuwe telecommunicatielijn kunt aanvragen. Dit heb ik gedaan; al snel werd ik gebeld door het bedrijf Volker-Wessels, ook een dochteronderneming van de KPN, die aangaf dat ze regelmatig Tele2 klanten letterlijk huilend aan de lijn hebben met soortgelijke problemen. Zij hebben mensen langsgestuurd die de lijn kosteloos hebben aangelegd. Klasse! Inmiddels wel E20 aan belkosten, en 6 weken verder, heb ik dus zelf, en met hulp van andere bedrijven, het probleem opgelost. Intussen heb ik Tele2 gewoon moeten betalen voor een product dat ik niet kon gebruiken. Geen enkele hulp van Tele2 hierbij.
Het tweede probleem is dat het telefoonummer dat ik al had bij Tele2 (ooit van KPN meegenomen) behouden had moeten blijven in het nieuwe abonnement; hier heb ik specifiek om gevraagd. Helaas is door een fout van Tele2 dit nummer nu afgesloten. Tele2 geeft ook hier weer niet thuis en geeft aan dat wij zelf KPN moeten gaan bellen (want het past niet in het protocol dat ze zelf bellen...) om het nummer te heractiveren. KPN geeft aan dat zij dit nummer al jaren geleden aan Tele2 hebben overgedragen en is ten zeerste verbaasd dat Tele2 ons naar hen doorverwijst. Zij kunnen letterlijk niets doen. Nogmaals met Tele2 gebeld, weer teruggestuurd naar KPN, KPN geeft weer aan niets te kunnen doen, weer gebeld met Tele2 (iedere keer meerdere malen in de wacht gezet, soms de verbinding 'zomaar' verbroken, dus weer opnieuw bellen, en bij iedere keer bellen/doorverbinden moet alles weer opnieuw uitgelegd worden. KPN heeft hier niets mee te maken; en de website van de OPTA geeft aan dat ons telefoonnummer niet geporteerd (niet in gebruik) is. Tele2 zou zijn eigen gemaakte fout moeten oplossen, maar doet dit niet. En al deze tijd moet je gewoon betalen voor een abonnement waar je maar weinig aan hebt.


Sterktes:
Redelijk product voor een redelijke prijs

Zwaktes:
Onvoorstelbaar klantonvriendelijke en onbehulpzame 'klantenservice'


iPad bij Online abonnementen

Bestel tot 21 juni een van de abonnementen van Online met internet via TelefonieVergelijker.nl en maak kans op een gratis iPad.

Lees verder

Tele2 aanbieding met € 25,- extra korting op internet en bellen

In de Telegraaf van zaterdag 9 oktober j.l. stond een uitgebreid artikel over de bel kosten van verschillende internet aanbieders. Door het juist pakket te kiezen kunt u veel besparen op uw telefonie kosten.

Lees verder

Telfort Internet Plus met € 14,95 korting

Bestel tussen 1 november en 31 december 2010 Telfort Internet Plus (en Vast Bellen) en krijg de verzendkosten nog eens extra kado bij de al grote kortingen. Dat betekend een totaal voordeel van meer dan € 100,- korting.

Lees verder

Gratis laptop bij On...

Lees verder

Vanaf 3 mei bij UPC ...

Lees verder

460MB aan mobiele da...

Lees verder

Net5, SBS6 en Veroni...

Lees verder

TV-klanten bij KPN l...

Lees verder

Uitbreiding CanalDig...

Lees verder

Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van de nieuwe ADSL en kabel internet ontwikkelingen, aanbiedingen, tariefswijzigingen en besparingstips. Schrijf je in voor de TelefonieVergelijker Update.

Uw e-mail
E-mail bevestigen
Ik wil graag HTML-emails

©2004 -
Strict Standards: mktime(): You should be using the time() function instead in /home/marketing/domains/telefonievergelijker.nl/public_html/includes/php/inc_footer.php on line 61
2014 TelefonieVergelijker.nl | Algemene voorwaarden | Privacy | Adverteren | Sitemap | links