Consumentenbond vindt dat Online.nl moet verbeteren

17 juni 2015

Internet service provider Online.nl ligt onder vuur door De Consumentenbond, die stelt dat de dienstverlening van Online.nl faalt. De internetprovider heeft volgens hen, ondanks eerdere beloftes, de zaken nog niet op orde.

Het klachtenkompas over Online.nl

Wekelijks komen er nog steeds tientallen klachten binnen over Online.nl via het Klachtenkompas.nl. Ook zijn er nog vele klachten die niet of slecht opgelost zijn. Dit zijn verschillende klachten, variërend van een niet werkende internetverbinding tot het niet leveren van gevraagde diensten.

Vooral in de tweede helft van 2014 zijn er opvallend veel klachten binnengekomen over Online.nl. In december waren dit er 90 per week, in april van dit jaar waren dit er nog altijd 35 per week. Behalve eerdergenoemde klachten wordt er ook vaak geklaagd over een slecht bereikbare klantenservice.

Online.nl klachtenservice

Op dit moment gaan veruit de meeste klachten over de klantenservice van Online.nl. De klantenservice helpt hun klanten niet verder en komt beloftes niet na. Ook zijn er vaak problemen na een verhuizing en ook komt de monteur zijn ingeplande afspraken soms niet na.

Reclame van Online.nl

Online.nl moet stoppen met het adverteren via reclamecampagnes tot de huidige problemen zijn opgelost, aldus de Consumentenbond. Ook wordt er gezegd dat Online.nl de eerder gemaakte beloftes na moet komen.

Alles in 1 vergelijken

Wil jij een ander alles in 1 pakket? Wil je sneller internet of juist meer (HD) tv-zenders? Vul jouw adres in onze vergelijker in en bekijk direct welke alles in 1 pakketten er bij jou beschikbaar zijn! Ook voor het vergelijken van mobiele abonnementen ben je bij ons aan het juiste adres!